Historie společnosti S & S Reality služby, s.r.o.
Obchodní společnost S & S Reality služby, s.r.o. byla založena v roce 1998, jako nástupnická organizace živnostenské činnosti jednatele společnosti, s tím že na trhu působíme již od roku 1992. V průběhu naší dosavadní činnosti naše společnost zvítězila v řadě výběrových řízení na zajištění správy bytových domů a také stála u zrodu řady společenství vlastníků jednotek ("společenství").
O nemovité věci našich klientů se stará kolektiv zkušených a kvalifikovaných pracovníků, kteří se pravidelně účastní odborných školení a seminářů.
Jsme společnost, která si zakládá na dobrých a dlouhodobě vyvážených vztazích se svými klienty. Naším cílem je spokojený zákazník.
Mezi naše spokojené klienty patří Město Nymburk, privátní klienti a především řada společenství v Nymburce a jeho okolí.
Sídlíme v Nymburce, což klientům ulehčuje osobní kontakt s naší společností a tím pomáhá co nejvíce zefektivnit vzájemnou spolupráci.
Při výkonu naší činnosti se opíráme o software renomovaných českých firem, který nám umožňuje řádné vedení veškeré evidence.
Jsme řádným členem Asociace realitních kanceláří České republiky.
Na rizika spojená s výkonem naší činnosti jsme řádně pojištěni u pojišťovny Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group.
Rádi bychom Vám nabídli naše služby potřebné při správě Vašeho bytového domu. Rozsah činností je sjednán vždy individuální dohodou, na základě potřeb klienta.
Z rozsahu poskytovaných služeb Vám můžeme například nabídnout:
Zajištění běžné údržby a oprav domu v souladu s právními předpisy, Zajištění předepsaných kontrol, zkoušek a revizí technických zařízení domu včetně následného odstranění zjištěných závad, Zajištění kontrol a čištění spalinových cest dle Vyhlášky č. 34/2016 Sb., Vedení a archivace provozně - technické dokumentace, Vedení evidence vlastníků jednotek - členů společenství a spolubydlících osob, Vedení přehledné evidence příjmů a výdajů, Likvidace přijatých daňových dokladů, Vypracování předpisu zálohových plateb na plnění spojené s bydlením a na správu (příspěvek na správu domu, tzv. „fond oprav“), Vedení evidence plateb členů společenství, včetně upomínání nezaplacených plateb, Vedení evidence právních sporů a soudní vymáhání nezaplacených plateb, Provádění vyúčtování a rozúčtování nákladů na plnění spojené s bydlením v souladu s právními předpisy, Provádění vyúčtování a rozúčtování nákladů na správu domu (příspěvek na správu domu, tzv. „fond oprav“) Vypracování zprávy o výsledku hospodaření,Zajišťování dodávek plnění spojených s bydlením (voda a kanalizace, elektřina spol. prostor a el. zařízení, STA),V případě Vašeho zájmu o inviduální cenovou nabídku na zajištění správy Vašeho bytového domu nás neváhejte kontaktovat na níže uvedeném kontaktním formuláři, případně na kontaktech uvedených v sekci kontakt/mapa.